Hadiah Perkahwinan Yang Paling 'KOOL'



Buat semua pembaca yang penulis hormati diluar sana dan khusus buat semua mempelai yang bakal melangsungkan perkahwinan/pertunangan pada tahun ini penulis mendoakan apa yang diimpikan kalian dan apa yang telah dirancangkan kalian semoga menjadi kenyataan isnyallah.

Apa yang penulis ingin kongsikan disini adalah berkenaan hadiah yang dijadikan barang hantaran  untuk pihak lelaki mahupun perempuan dihari persandingan atau pun dihari pernikahan.



Telah menjadi adat bagi kita orang melayu,dalam majlis pertunangan atau perkahwinan pasti ada bekas hantaran yang dihias dan digubah cantik barang yangdijadikan hadiah hantaran.Antara barang yang selalu dijadikan hadiah baik oleh pihak lelaki mahupun perempuan antaranya minyak wangi,kasut,beg duit,hand bag,baju,barang kemas.tapi pada hari ini penulis ingin mengajak anda semua buat kelainan dengan memberi hadian yang cukup istimewa,cukup romantin dan cukup kool.


Plan perlindungan MAA TAKAFUL.Nampak macam kelakar.Malah pasti ada yang akan berkata 'tak ada apa faedah punnnn...'.

Bagi penulis inilah hadiah yang paling romantik,paling istimewa dan paling kool buat pasangan penulis.Nilainya tidaklah sehebat nilai barangan kemas yang dihadiankan namun bagi penulis manfaat yang akan diterima oleh bakal suami dan isteri anda cukup besar nilainya.

Apa yang penulis boleh cadangkan bakal pengantin perempuan carumkan RM100 sebulan bagi pelan perlindungan pendapatan bagi dijadikan hadiah kepada bakal suaminya dan bakal pengantin lelaki mencarum RM100 untuk pelan perlindungan wanita bagi bakal isterinya.Komitmen anda cuma RM100 sebulan,jika anda mampu berhabis untuk bakal isteri tersayang dengan barangan kemas yang beribu nilainya kenapa anda tidak mampu memberikan komitmen RM100 sebulan untuk suami  dan isteri anda.

Dengan RM100 berbagai manfaat yang anda suami akan terima antaranya  setiap nilai caruman anda ada simpanan yang tersedia untuk kegunaan dimasa hadapan,manfaat perlindungan jika terjadi musibah pada isteri atau suami,manfaat bagi isteri yang mana kita tahu wanita lebih terdedah kepada risiko penyakit wanita.

Bagi penulis inilah masanya untuk anda membuktikan kasih sayang anda terhadap pasangan anda,kita mampu merancang kehidupan kita,tetapi kita tidak mampu melawan perancangan ALLAH,adalah lebih baik kita melindungi insan yang kita sayangi sekarang daripada kita terpaksa menelan penyesalan dan kepahitan dikemudian hari.

untuk maklumat lanjut dan keterangan percuma boleh hhubungi saya dia talian 012-6085737.

pssstt...gambar diatas adalah hiasan sahaja yang penulis ambil dari enjin carian google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan