SMART MEDIC 100


                         





Mengapa anda perlu dapatkan Smart Medic 100 dari MAA TAKAFUL?

MAA TAKAFUL menawarkan kad perubatan yang tiada ko-takaful dan menanggung 100% kos rawatan anda.
Dengan kos rawatan yang semakin meningkat setiap tahun Smart Medic 100 adalah pilihan yang terbaik dan ianya  jalan penyelesaian terbaik bagi menanggung kos rawatan anda tanpa perlu anda meminta-minta atau mengeluarkan simpanan anda bagi menyelesaikan bil rawatan anda.Smart Medic juga menawarkan 4 pelan mengikut kesusaian anda.

Kad perubatan 'stand alone'

Smart Medic 100 adalah kad perubatan 'stand alone' dan boleh juga diambil sebagai 'rider/manfaat tambahan' didalam pelan asas,oleh itu Smart Medic memberi pilihan kepada mereka yang telah mempunyai pelan asas dan berkira-kira untuk mengambil kad perubatan,smart medic adalah jawapannya.

Pembaharuan dijamin

Kad ini dijamin pembaharuannya sehingga peserta berusia 80 tahun namun syarikat berhak menyemak kadar caruman apabila tiba masa pembaharuan dengan memberi notis sembilan puluh(90) hari notis bertulis.

Kad perubatan yang murah

Dengan caruman RM55 sebulan anda mampu memiliki kad perubatan dengan nilai limit tahunan RM100,000 dan had keseluruhan RM300,00 dan kelayakan mendapatkan bilik yang berharga RM200.00

Manfaat khairat kematian

Smart Medic 100 juga menawarkan khairat kematian sebanyak RM5000 atas apa jua sebab kematian dan atas semua 4 pelan yang ditawarkan.

Panel hospital

MAA TAKAFUL menawarkan 90 panel hospital yang terbaik diseluruh negara,sila lihat senarai hospital dibawah.






Usah dibiarkan perkara-perkara diatas terjadi kepada keluarga anda.kad perubatan kini adalah satu keperluan dalam kehidupan.sila lihat jadual dibawah.



JADUAL MANFAAT SMART MEDIC 100



 JADUAL BAYARAN


                                                             

SENARAI HOSPITAL

 
               klik diimej untuk besarkan                                  


TERMA SIJIL TIDAK TERBATAL DIDALAM POLISI
untuk  keterangan lanjut sila hubungi saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan